Monday, May 11, 2009

Kehilangan yg x terganti



2009 tahun plg mencabar kehidupan...awl2 thn lg aku da kehilangan mak yg teramat dikasihiCry...sampi skrg pn masih terasa kasih syg mak yg x kan aku lupakan selagi hayat dikandung badan (walaupun aku ni seorang yg keras kepala, hati kering, kuat memberontak..mcm2 lg la...)... betapa susahnya hidup tanpa kasih syg seorang mak...skrg baru aku tau...x sampai seratus hari mak pergi...ada berita sedih lg...org yg aku syg pun tinggalkan aku , sangkut paut dengan ibu jugak...ah..malang apa la nasib aku ni...mcm dah jatuh ditimpa tangga pulak..adus..dus...xper la...redha...bagus jugak cabaran dlm hidup ni...mematang jiwa..walaupun kadang2 aku x boleh nak terima...tp mana mungkin, nak x nak kena la harungi juga..dah takdir la katakan...takdir x kan berubah..tp takdir tu akan merubah...dalam diam2..aku tabah jugak rupanyer nak mengharungi kehidupan ni..life must be go on...wake up....huuu...tired..sometimes.. Cool......n now... my dreamz..will come true..??? ..........think about it............aku dah berjaya menamatkan (hehe..skema tol perkataan ni..) pengajian aku selama 3 tahun setengah..tp rasa sedih coz x dapat share dengan my late mum coz selama ni my late mum..n..my dad yg support aku belajar..yg penting doa deorng..pas ni aku dah x dengar lg suara mak wish tahniah kat aku...masa konvo diploma dulu..aku ingat lg mak dok tepi karpet merah coz senang dia nak panggil nama aku waktu tengah jalan nak ke pentas..akak aku pun dah citer awal2 yg mak suka dok paling tepi, aku ingt dia main2 tp betul la..mana x nyer..anak2 dia dah brapa ramai konvo..untung anak ramai nie..hehehe..produktif..tp..efektif..walaupun mak dah de..tp aku harap mak kat sana tahu yg anak dia yg degil ni dah habis belajar..mak tenanglah disana, moga Allah SWT merahmati mak disana..Al Fatihah..

No comments:

Post a Comment